Златни правила за бързо отслабване – хранене, тренировки, общуване

Вероятно сте изключително изморени от четенето на дълги статии, в които пише как ще отслабнете за кратко време. Ние ви предлагаме една по-кратка, в която ще откриете няколко златни правила за бързо сваляне на килограми, така че да бъдете винаги здрави и във форма. Може би сте прекарали години в търсене на ефективни методи за отслабване. Вероятно сте следвали безброй диети и фитнес програми. По наблюдения тези методи нито водят до някакъв отчетлив резултат, нито помагат да откриете промяната. Потискащо е, когато всичките положени усилия досега са били хвърлени на вятъра. Ето и някои от основните правила за постигане на така желания ефект:

Промяна в начина на живот – оставете на страна всички екстремни диети и упражнения, които сте правили досега, те не позволяват да постигнете успехи, дори е възможно да доведат до проблеми (сякаш нямаме достатъчно такива). Просто като идея – нахвърляйте на хартия ежедневната си програма, всички хранителни навици, фитнес упражнения, приема на всякакви лекарства и други подобни. Това ще ви помогне да поддържате балансирана схема на хранене, която ще доведе до намаляване на теглото. Прегледайте списъка и преценявайте сами. Премахнете от него всички неща, които ви създават проблем, всички навици и диети, и нещата, които създават допълнително напрежение и стрес. Здравото, стегнато тяло не се постига с временни промени в начина на живот. Промените и щастието трябва да бъдат постоянни и трайни. Правете това, което харесвате и обичате всеки ден, и не се опитвайте да се съпротивлявайте. Създайте своя собствена система, която да ви бъде удобна, не забравяйте, че задачата ви е да стопите мазнините и изградите мускулите, сложете собствен лимит върху всичко.

Малко упражнения всеки ден с целенасочени усилия – всеки ден правете няколко упражнения, включително загрявка, като се фокусирате изцяло върху тях. Не е нужно да се претоварвате, 20 до 40 минути всеки ден е достатъчно за оформяне на стегнато, здраво тяло. Оставете старите, тежки кардио упражнения и аеробика, а вместо тях правете обикновените на пръв поглед клякания, скачане на въже, лицеви опори, коремни преси. Само 2 серии по 10 от всяко едно наистина ще ви помогне лесно да намалите теглото. Помнете, че интензивността е много по-важна при такъв тип тренировка, отколкото скоростта. Когато тренирате с правилна интензивност мазнините в мускулите започват да се топят и се подобрява растежа на мускулната тъкан.

Фокусирайте се върху качествена, пълноценна храна – когато започнете да полагате целенасочено усилия към тренировките е ясно, че рано или късно ще започнете да губите от енергията си и да се чувствате уморени. За да я възстановите така, че да имате сили и за други дейности трябва да консумирате качествени, богати на хранителни вещества храни. Като такива може да се определят морковите, цвеклото, киви, спанак, тиквички, авокадо, тиква и много други. Стремете се към богати на витамини плодове и зеленчуци, както и такива с високо съдържание на вода. Пийте и много вода, поне 1/10 в литри от телесното ви тегло дневно. Ограничете въглехидратите и мазните храни, те запълват мястото на вече стопените мазнини. Недейте напълно да ги отстранявате от менюто си, така ще натоварите себе си психически, спокойно можете да хапвате веднъж седмично, естествено без да прекалявате.

Редовно следете и винаги знайте какво правите – когато започнете да изпълнявате програмата, която сте си изработили редовно следете всичко в нея. Направете си чек лист или списък със задачи, за да можете да следвате перфектно програмата си. Поддържайте дневник, в който да отбелязвате кога и с какво се храните, както и изпълнените фитнес упражнения. Никога не пропускайте задача от списъка. Това ще бъде несправедливо към самите вас, тъй като ще нарушите плана за отслабване.

Психологическото въздействие на хората около вас – когато започнете програмата се настройте психологически, че тя е една ежедневна рутина, а не обикновена нова програма. Това ще ви помогне всекидневно да завършвате задачите си перфектно. Бъдете решени да завършите програмата, за да постигнете добри резултати, което ще ви направи още по-решителни. Хората около вас не са от значение – те не вършат нещата вместо вас. Така че ако ви се смеят, държат се надменно или гледат на това, което правите с пренебрежение, просто им се усмихнете и продължете напред. Важно е да сте позитивно настроени и да сте заобиколени от хора със същото мислене – така резултатите ще са налице по-бързо, отколкото предполагате.

Треньор – много хора предпочитат сами да си бъдат треньори. Първоначално е добре, но след време е хубаво да започнете да се щадите. Когато достигнете до момент, в който сте свикнали с програмата и я приемате сериозно, и сте постигнали някакъв резултат в отслабването е време да излезете от дома и да потърсите професионално съдействие, за да достигнете перфектната форма. Както казахме по-горе интензивността е по-важна от скоростта, така че консултирайте се с добър фитнес инструктор и ако е необходимо нанесете корекции в програмата.

Недейте само да говорите, а действайте – недейте просто да казвате на хората или да изтъквате, че сте на диета или спазвате програма за отслабване. Бъдете гъвкави според това как върви ежедневието, но не търсете извинения ако пропускате части от програмата. Не се хвалете на хората предварително, първо постигнете нещо, а след това споделете успеха си.

Харчете средства за здраве – не е нужно да ставате спонсор на фармацевтичните компании и семейния ви лекар. Вместо за тях похарчете тези пари за здравето си. Купувайте си качествена храна, плодове, зеленчуци, наемете си фитнес инструктор и т.н. Когато е млад човек може понякога да не се храни и в продължение на 5 дни. Но ефекта от това със сигурност ще се прояви някой ден в бъдещето. Не е нужно да се сблъскате със здравословни проблеми, които да ви направят пациент. Осъзнайте колко ценни са здравословните храни и живот, преди да е станало твърде късно.

Това са златните правила за успешно отслабване. Ако ги следвате перфектно със сигурност ще постигнете здраво тяло и ще бъдете надарени с душевно спокойствие.

Пролетно-есенни обувки

Нощници

Спално бельо

Удобни домашни халати

Бански за всеки вкус

Намерете ни във Facebook

 
Светът на жените © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects