Аз и обувките


Не бях се замисляла, колко съм придирчива по отношение на обувките до скоро.


Предполагам, че съм доста придирчива, по отношение на стилове, модели и изобщо като цяло.
Явно в много отношения съм изостанала. Бих хапнала повечко. Бих посетила повече места, за сметка на нов чифт обувки, явно не са с приоритет специално при мен.
Бих казала, че не харесвам, по голямата част от обувките пусната в магазините. Странно ли е? Просто, не са ми симпатични.
Не обичам високите токчета, не ми харесват и грайферите, както и онези обувки, с каишки на глезена. Освен, ако не изглеждат симпатично, което е доста субективно.
Такава съм. Купувам си обувките, които харесвам и ги нося докато се разпаднат на крака ми.
















Бански за всеки вкус

Дамски обувки

Дамски летни пижами

Удобни домашни халати

Удобни домашни халати
Халати от софт, памук и сатен в разнообразие от цветове и десени за времето на спокойствие и уют прекарано у дома.

Спално бельо

Намерете ни във Facebook

 
Светът на жените © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects