Шест храни, които те карат да ядеш по-малко



бадеми
Едва ли има жена, която да е изцяло доволна от фигура си и отражението, което вижда в огледалото. Разбира се, че често това не е здравословен проблем, а просто вътрешно усещане, затова в този случай е добре да потърсите професионална помощ от психолог и да се справите с нещата, които ви тревожат.
Ако обаче и вие усещате, че проблема ви е в небалансирания начин на хранене, тогава днешната ни тема ще ви помогне, за да намалите апетита си и да се храните по-здравословно. В сезона на празничните купони, това е особено актуална тема, защото ако си хапнете тези храни, ви гарантираме, че няма да имате зверски апетит на празненството и няма да качите няколко килограма за 2-3 дни.
1.       И така, първото нещо, което е много полезно това е хумусът. Той, както знаете е изключително богат източник на протеини и фибри, като именно те ви помагат да се справите с чувството на глад. Можете да го комбинирате със зеленчуци или просто да намажете хумуса на една филия пълнозърнест хляб, като по този начин ще се подсили действието на фибрите.
2.       Следващият изключително полезен продукт това е нискомасленото мляко. Преди да отидете на купон, просто си хапнете една кофичка кисело мляко и така стомахът ви дълго време ще остане пълен.
3.       Не по-малко полезни в този случай са бадемите. Те от своя страна са богати на фибри, добри мазнини и протеини. Те забавят храносмилането в организма, като най-просто казано няма да огладнеете след половин или един час. Не трябва да прекалявате и да се нахвърляте на бадемите, а просто изяжте около 12-14 ядки.
4.       Черният шоколад ще ви помогне да се справете ефикасно с чувството на глад. Според последните изследвания няколко парченца тъмен шоколад ще ви помогнат да задоволите апетита си не само за сладки неща, но също така и за солени. Както знаете, при консумирането му се увеличава хормона на щастието наречен ендорфин, така че това е още една причина от време на време да си хапвате това полезно изкушение.
5.       Сигурни сме, че ще се учудите от факта, че пуканките също могат да са полезни в този случай. Причината за това е, че те са богат източник на фибри, които от своя страна не ви позволяват да огладнееш бързо и вие ще се чувствате сити в продължение на доста време. Хубавото в случая е и това, че те съдържат малко калории, така че можете редовно да си ги хапвате и да гледате хубав филм, отпускайки се от натовареното ви ежедневие.
6.       Зеленчуковата супа също е верен приятел в борбата с вечния апетит. Тя е богата на фибри,а  също така запълва стомаха ви, тъй като е течна храна, а така вие съответно ще залъжете организма ви, чувствайки се сити за дълго време.
Всяка жена иска да е красива и да поддържа съвършената си форма, но понякога всичко това е много трудно с всичките тези изкушения на пазара. Доверявайки се обаче на горните храни, вие лесно ще се справите с чувството на глад и ще се чувствате сити по-дълго време, като така по-рядко ще грешите с вредните бонбони и снаксове.

Пролетно-есенни обувки

Нощници

Спално бельо

Удобни домашни халати

Бански за всеки вкус

Намерете ни във Facebook

 
Светът на жените © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects