Как да ядете по-малко и да контролирате апетита ви?

Много често хората бъркат понятието „глад” и „апетит”, но ако се научите да различавате тези две неща, тогава ще можете да разберете и как да ядете по-малко. Най-общо казано, ако човек е гладен, значи наистина организма ви има нужда от витамини, минерали и различни други вещества, но ако имате постоянен апетит, тогава това често се случва, ако нямате какво да правите, тоест един вид просто заради скука.


Прислушайте се към организма ви

Ако стоите до хладилника и се чудите, какво да изядете, тогава просто го затворете и се замислете истински, какво изпитвате в момента. Съсредоточете се на стомаха ви и това дали наистина сте гладни. Ако усещате спазми, празнина в стомаха ви и къркорене, значи наистина имате нужда да се подкрепите и да хапнете нещо. Най-доброто решение, което можете да направите е да започнете да се храните балансирано и да си изградите хранителен режим. По този начин биологичния ви часовник ще се нормализира и тялото ви само ще знае кога трябва и наистина има нужда да се храните. Ако обаче ядете, когато ви падне и каквото ви падне, тогава вероятността да се сте гладни постоянно, се увеличава в пъти, тъй като така вие просто обърквате вашия организъм. Може би не знаете, но ако не се храните редовно, тогава може много скоро да се появят странични симптоми, а именно освен общоприетите и най-често срещани са: главоболие, гадене, слабост и дори виене на свят. По този начин организмът се старае да сигнализира за това, че изпитва дефицит на глюкоза и другите хранителни вещества.
Ако не усещате нито едно от горните усещания, тогава просто не отваряйте хладилника, за да не нападнете вредните храни без реално да имате нужда да се подкрепите. Хранейки се балансирано, вие ще можете да контролирате вашето тегло много по-лесно, а и много скоро ще усетите, че ще се изпари този постоянен апетит за нещо вкусничко.

Как меньше есть?

Намерете причината за прекаленият ви апетит

Ако скоро сте хапнали, но въпреки това след 5-10 минути отново сте гладни, тогава помислете добре над въпроса, какво е можело да провокира това. Ароматът на някое ястие? Реклама на хранителен продукт? А може би спомена от последното ви посещение в ресторант, където сте хапвали множество вкусни ястия?  Ако обаче никое от изброените причините не важи за вас, тогава се замислете над емоционалното ви състояние. Често прекалено голям апетит имат хората, които преживяват труден момент – самота, скука, тревога, умора и така нататък. Всичко това може да е причината за преяждането ви без реално организма ви да има чувство на глад.

Как снизить аппетит


Надяваме се, че сме ви били полезни да разберете, какви са основните причини за прекалено големия апетит, както и как да се справите с този проблем. Не забравяйте, че именно крепкото здраве е най-голямото ви богатство и е важно да се грижите за себе си, хранейки се правилно и балансирано всеки ден.

Пролетно-есенни обувки

Нощници

Спално бельо

Удобни домашни халати

Бански за всеки вкус

Намерете ни във Facebook

 
Светът на жените © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects