15 здравни грешки, за които ще съжалявате в следващите 15 години


За добро или лошо нещата ще се променят. Решенията, които взимате днес ще се отразят на начина, по който ще се промени живота Ви. 15 години изглеждат като далечно бъдеще, но повярвайте, те ще ви застигнат по-бързо, отколкото си мислите. Така че вземете правилното решение сега и избягвайте тези 15 често срещани грешки, които правим със здравето си и за които ще съжалявате след десетилетие и половина.
Грешка 1 – неразумно хранене, когато ни е скучно
Спомняте ли си как гледайки телевизия грабвате пакет чипс и без да мислите го изяждате целия? Храната може да ни примами по всяко време на деня, но трябва да бъдете достатъчно внимателни и да прецените всъщност дали наистина сте гладни. Неразумното похапване обикновено е с нездравословни храни, които освен че увеличават дневния калоричен прием, са и не достатъчно хранителни.
Грешка 2 – пушенето
Повечето хора започват да пушат на около 20 годишна възраст. И докато си мислите, че пушенето помага да се борите със стреса, всъщност то причинява безброй рискове за здравето и живота. Сърдечни заболявания, рак, орални и кожни проблеми са само едни от тях. Помислете за отказване на цигарите, ще Ви се стори трудно, но е по-добре, отколко цял живот да живеете със заболяване.
Грешка 3 – бързото хранене
Тялото се нуждае от 20 минути за да разбере дали е заситено или не. Когато се храните твърде бързо Вие преяждате без да осъзнавате всъщност колко сте гладни. И след 20 минути, когато мозъка сигнализира на чувството за засищане Вие подут корем и сте преяли. Това води до лошо храносмилане и качване на килограми. Опитайте се да направите бавното хранене свой навик, като обръщате внимание на храната, която ядете.
Грешка 4 – прекаляване с алкохола
Пиенето на алкохол не е голям проблем, докато не се превърне в неразумно пиене, а след това и до алкохолизъм. Прекаляването с алкохол е доказано, че води до високо кръвно налягане, сърдечни заболявания и болести на черния дроб. Освен това то води до качване на килограми, поради голямото количество празни калории, които се поемат чрез алкохола.
Грешка 5 – сравняването на себе си с другите
Чрез постоянно сравняване на себе си с останалите Вие нарушавате душевния си мир и спокойствие. Задайте си собствени цели и се стремете към успех по Ваш, уникален начин. По този начин Вие ще се справяте по-добре и по-лесно с всичко, като така няма да навредите и на психическото си благополучие.
Грешка 6 – пропускане на фитнес упражненията
Вероятно се будите в 7 сутринта за работа и се прибирате в 8-9 вечерта у дома. Ще попитате: от къде да намеря време за фитнес? Просто защото сте активни и заети през деня не означава, че това ще е от полза за запазване тялото Ви физически здраво и силно. Качването на килограми е най-вече резултат от все по-заседналия начин на живот. Физическите упражнения пък са най-доброто средство за да ги победим, така че ако искате да имате тонизирано тяло в отлична форма през следващите 15 години, трябва да намерите начин да вмъкнете фитнеса в своята дневна програма.
Грешка 7 – губенето на време
Губенето на време е навик, който трудно се изкоренява. Предстевете си как губите ценно време в блуждаене, без да правите нищо, а същевременно можете да сършите нещо полезно за себеси, дори например да легнете и да поспите. Отървете се от този навик сега и няма да съжалявате някой ден за пропуснатото време.
Грешка 8 – пропускане на закуската
Често ли Ви се случва да бързате сутрин и да забравите закуската? Ако е така имайте предвид, че изледвания сочат закуската за нак-важното хранене през деня. Когато се събудите сутрин тялото Ви е „изгладняло”, тъй като последното хранене е било преди минимум 6 часа или повече, в зависимост колко време спите. Закуската зарежда тялото с енергия, позволявайки Ви да се чувствате по ентусиазирани и ведри през деня. Пропускането и Ви изтощава, в резултат на което вероятно ще преядете на обяд поради изострен глад, а това е вредно за здравия стомах.
Грешка 9 – гледане на твърде много телевизия
Защо да седите пред телевизора, когато можете да вършите нещо полезно? Пропуснете телевизионното време в полза на фитнес например или се срещнете с приятели, защото това са неща, които могат да доведат до позитивни резултати в следващите 15 години.
Грешка 10 – гризане на ноктите
Гризането на нокти обикновено остава като навик от детството и продължава понякога доживот. Този навик улеснява проникването на бактерии под ноктите, независимо колко често и усърдно миете ръцете си. Освен това ноктите и кутикулите се увреждат и изглеждат ужасно грозни.  Спрете гризането на нокти сега, тъй като колкото повече се бавите, толкова по-зле ще става.
Грешка 11 – връзки без бъдеще
Връзките би трябвало да Ви правят щастливи и да се чувствате сигурни с човека до Вас, но ако една връзка се „вкисне” тя става пречка. Дайте достатъчно шанс на Вашата връзка, но ако не се получава не се страхувайте да я прекратите. Може да изпитате болка в началото, но поне няма да изгубите ценни години от живота си депресирани, обременени и нещастни.
Грешка 12 – недостатъчно сън
Може би гоните кариера, но недейте да жертвате съня си в името на нея. Добрият сън ще Ви поддържа енергични и ще бъдете внимателни в детайлите през деня. Той пази от стрес и други тревожни състояния (и заболявания) причинени от липсата на сън. Плюс това вероятно ще имате достатъчно неща, за които да се тревожите през живота си, така че глведайте да се наспите сега!
Грешка 13 – твърде сте уморени за секс
Недостиг на сън, стрес и други причини могат да Ви карат да избягвате секса. Но ако забележите спад в либидото трябва да потърсите истинската причина за това, защото положението ще се влоши в бъдеще. Ниското либидо може да е симптом на заболявания като хипертония, хормонален дисбаланс и нарушени функции на щитовидната жлеза.
Грешка 14 – отказвате се твърде бързо
Да се отказвате бързо е още един навик, за който може да съжалявате след 15 години. Каквото и да се опитвате да постигнете, било то кариерно постижение, било отслабване или дори нова връзка, никога не губете кураж твърде рано. Опитвайте се да постигнете целите си, ако не стане по един начин, ще стане по друг.
Грешка 15 – злобата
Недейте да задържате злоба към когото и да било, тя само заема излишно душевно пространство и единственото, което получавате от нея е стреса. Освободете се от злобата и ще си спестите душевни мъчения за дълги години напред , в и без това понякога трудният живот.

Пролетно-есенни обувки

Нощници

Спално бельо

Удобни домашни халати

Бански за всеки вкус

Намерете ни във Facebook

 
Светът на жените © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects